De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en gasten is van het grootste belang. Om samen de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, houden wij ons aan alle maatregelen die verplicht zijn gesteld door de overheid en het RIVM. Daarnaast hebben wij zelf aanvullende maatregelen getroffen om uw bezoek aan onze salon zo veilig mogelijk te maken.

Maatregelen die Aveda The Hague neemt om de verspreiding van het corona virus tegen te gaan zijn hieronder voor u op een rij gezet.

1. In onze salon houden zowel medewerker als gast 1,5m afstand.

  • Om dit te kunnen doen wordt tijdens een behandeling minimaal 1 stoel vrijgehouden tussen iedere gast.
  • Bij pedicure behandelingen wordt er 1 behandelplek vrijgehouden tussen iedere gast.
  • Onze wachtplaatsen zijn op 1,5m afstand van elkaar.
  • Bij onze receptie, wasplaatsen en manicureplekken is het niet altijd mogelijk 1,5m afstand te bewaren. Als extra bescherming zijn hier kuchschermen geplaatst.

2. Alle behandelingen worden vooraf ingepland in onze agenda.

3. Per 30 september geldt een registratieplicht.

  • Hierbij registreren wij uw naam, telefoonnummer, e-mailadres, datum en tijd van uw bezoek. Deze gegevens zijn bedoeld een eventueel bron en contact onderzoek van de GGD mogelijk te maken.
  • Daarnaast stelt onze receptie een aantal protocolvragen om zeker te weten dat u gezond bent voordat de behandeling begint.

4. Indien u last heeft van de volgende coronagerelateerde klachten neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging (tot 38 C°) of koorts vragen wij u thuis te blijven en uw afspraak te verplaatsen.

5. Wij vragen iedereen hun handen te desinfecteren bij aankomst in de salon.

6. Ons team wast hun handen na ieder klantcontact

7. Werkplaatsen en gereedschap worden grondig gereinigd na ieder klantcontact.

8. Onze medewerkers dragen verplicht een mondmasker.

a. Onze gasten willen wij vriendelijk toch dringend adviseren een mondmasker te dragen. Als u geen mondmasker heeft, kunnen wij dit voor u verzorgen.

9. Er zijn looproutes aangegeven op de trappen van ons gebouw. Volg de routes en verleen voorrang aan mensen die de trap afkomen en doe zo nodig een stapje opzij.

10. Alle ruimtes (ook behandelkamers van onze spa) in onze salon zijn zeer goed geventileerd met airconditioning.

11. Indien een medewerker van ons team last heeft van de volgende coronagerelateerde klachten neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest mag hij of zij geen behandelingen uitvoeren en moet thuis de uitslag van een coronatest afwachten.

  • Iedere dag wordt de temperatuur van onze medewerkers gemeten en geregistreerd. Als iemand van ons team verhoging (tot 38 C°) of koorts heeft mag hij of zij geen behandelingen uitvoeren en moet thuis de uitslag van een coronatest afwachten.

Protocolvragen die onze receptie aan u stelt.

1. Heeft u de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid en/of koorts (vanaf 38 graden Celsius)

2. Heb je op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten, en/of wacht een huisgenoot/gezinslid momenteel op de uitslag van een coronatest?

3. Heb je het nieuwe coronavirus gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen vastgesteld?

4. Heb je een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heb je korter dan 14 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?

5. Ben je in thuisisolatie omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld, en/of heeft de GGD hierover contact met je opgenomen?

6. Ben je de afgelopen 14 dagen in het buitenland geweest, waar code oranje of rood geldt?

Belangrijk:

Wij kunnen u niet in de salon verwelkomen wanneer één van bovenstaande vragen met JA is beantwoord. De afspraak moet worden uitgesteld totdat op elke vraag NEE geantwoord kan worden.

Als u in de afgelopen 14 dagen in het buitenland bent geweest waar code rood of oranje geldt, vragen wij u uw afspraak op een ander moment te plannen.